مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-17اقتصادي

رعایت پروتکل های بهداشتی در ایلام به زیر 70 درصد رسیده است


میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به زیر 70 درصد رسیده است که اگر این رویه ادامه داشته باشد به زودی تمام استان درگیر شدت بالاتری از شیوع بیماری کرونا خواهد شد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به زیر 70 درصد رسیده است که اگر این رویه ادامه داشته باشد به زودی تمام استان درگیر شدت بالاتری از شیوع بیماری کرونا خواهد شد.

دکتر محمد نوذری در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن ابراز نگرانی شدید از وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: حال ایلام اصلا خوب نیست و آمارها نشان دهنده خیز افسارگسیخته کرونا در استان است و برای کنترل اوضاع نیازمند همکاری جدی مردم و مسئولان در اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا در سطح جامعه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که امروز اغلب شهرستان های استان وضعیت بسیار خطرناکی در بحث کرونا دارند که در این میان حال شهرستانهای حوزه جنوب ناخوش تر است، اضافه کرد: علاوه بر شهرستان های جنوبی استان خیز کرونا در شهرستان های شمالی شروع شده که اگر وضعیت کنترل نشود به زودی تمام استان را در می نوردد، بطور مثال در شهرستان سیروان میزان ابتلا و بستری نسبت به میانگین جمعیت به شدت سیر سعودی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در ایلام به زیر 70 درصد رسیده است

رعایت پروتکل های بهداشتی در ایلام به زیر 70 درصد رسیده است