مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-17سياسي

تزکیه نفـس و سلامت فکری و جسـمی ارمغان مهمانی ماه خـدا


در فرازهایی از دعای 44 صحیفه سجادیه به ویژگی های این ماه پرخیروبرکت اشاره شده که ماه رمضان ماه روزه داری، طاعت و بندگی، پاکی قلب ها از آلودگی، - آمرزش، شب زنده داری و ماه انس با قرآن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، آرامش و تعالی مان ببخشد.

سحرهایمان را لبریز یاد خدا کرده و در افطار از وجودمان انسان آزاده ای- از نو- پیکرتراشی کند.

چه لذتی از این بالاتر که در ایام بی پناهی بشر در برابر سیل مشکلات، در سایه انس الهی دلت قرص شود و آرامشت را از نو دریابی؟! ماه رمضان، ماه رحمت، مغفرت و برکت است و ماهی است که در آن به میهمانی خدا دعوت شده اید و از شایستگان کرامت الهی قرار گرفته اید.

در فرازهایی از دعای 44 صحیفه سجادیه به ویژگی های این ماه پرخیروبرکت اشاره شده است؛ ماه رمضان؛ ماه روزه داری، ماه طاعت و بندگی، ماه پاکی قلب ها از آلودگی، ماه آمرزش، ماه شب زنده داری و ماه انس با قرآن است.

ماه رمضان، ماهی است که فرشتگان به اذن خداوند از عرش الهی بر روی زمین نزول می کنند و بر بندگان شایسته و صالح خداوند درود می فرستند و در روایات آمده که یک شب این ماه برابر با هزار شب ماه های دیگر است.

از ویژگی های بندگان صالح خداوند در این ماه این است که دستشان را به سوی حرام دراز نمی کنند، در مسیر ناشایسته گام برنمی دارند، جز حلال در شکم خود چیز دیگری وارد نمی کنند، صله ارحام را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزکیه نفـس و سلامت فکری و جسـمی ارمغان مهمانی ماه خـدا

تزکیه نفـس و سلامت فکری و جسـمی ارمغان مهمانی ماه خـدا