مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-17سياسي

مومنی: یک و نیم برابر مساحت جزیره قشم، سند اراضی در دست مردم بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا مؤمنی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی افزود: - دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: در یکی از بررسی های صورت گرفته، یک و نیم برابر مساحت جزیره قشم، سند اراضی این جزیره در دست مردم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا مؤمنی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی افزود: یکی از برکات این تفاهم نامه و اجرای قانون جامع حد نگار در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این است که تکلیف این اراضی و اسناد مشخص می شود.

وی بر ساماندهی یکی از بزرگترین معضلات در مناطق با صدور اسناد کاداستری تأکید کرد و گفت: حفظ و صیانت از حقوق بیت المال یکی دیگر از اهداف اجرای قانون جامع حد نگار (کاداستر) در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است و نباید حقوق بیت المال پایمال شود و با مشخص کردن دقیق ابعاد اراضی در مناطق آزاد، این مهم عملی خواهد شد.

مؤمنی ابراز امیدواری کرد: در خصوص اراضی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، برای آخرین بار و به عنوان فصل الخطاب تصمیم مناسبی گرفته شود و برای همیشه این موضوع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مومنی: یک و نیم برابر مساحت جزیره قشم، سند اراضی در دست مردم بود

مومنی: یک و نیم برابر مساحت جزیره قشم، سند اراضی در دست مردم بود