مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-17اقتصادي

افزایش 60 درصدی میزان بستری بیماران کرونا در استان ایلام


استاندار ایلام از افزایش 60 درصدی میزان بستری بیماران کرونا در استان ایلام خبر داد و گفت: آمارها نشان دهنده خیز افسارگسیخته کرونا در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان است و برای کنترل اوضاع نیازمند همکاری جدی مردم و مسئولان در اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا در سطح جامعه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که امروز اغلب شهرستان های استان وضعیت بسیار خطرناکی در بحث کرونا دارند که در این میان حال شهرستان های حوزه جنوب ناخوش تر است، اضافه کرد: علاوه بر شهرستان های جنوبی استان خیز کرونا در شهرستان های شمالی شروع شده که اگر وضعیت کنترل نشود به زودی تمام استان را در می نوردد.

وی افزود: به طور مثال در شهرستان سیروان میزان ابتلا و بستری نسبت به میانگین جمعیت به شدت سیر سعودی دارد.

استاندار ایلام در ادامه بر اجرای کامل مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و بیان کرد: بر اساس آمارهای موجود متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم، اصناف و بازاریان، ادارات و … پایین آمده است و همین عامل سبب افزایش شیوع کرونا در استان ایلام شده است.

وی در ادامه گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به زیر 70 درصد رسیده است که اگر این رویه ادامه داشته باشد به زودی تمام استان درگیر شدت بالاتری از شیوع بیماری کرونا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی میزان بستری بیماران کرونا در استان ایلام

افزایش 60 درصدی میزان بستری بیماران کرونا در استان ایلام