مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-17اجتماعي

هنوز سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در آموزش و پرورش تشکیل نشده است


مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی آموزش گفت: سال گذشته، اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، تصویب و به دستگاه های مربوط ابلاغ شد؛ اما هنوز این سازمان در مجموعه آموزش و پرورش تشکیل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید صالح درباره وضعیت صدور مجوز، اداره و نظارت بر پیش دبستانی های غیردولتی، برای سال تحصیلی 1401-1400، با توجه به تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اظهار کرد: اواخر سال گذشته، اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، تصویب و به دستگاه های مربوط ابلاغ شد؛ اما هنوز سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، در مجموعه وزارت آموزش و پرورش تشکیل نشده است.

صالح افزود: البته در اساسنامه فرصت سه ماهه ای پس از ابلاغ، در نظر گرفته شده تا وزارتخانه بتواند این سازمان را راه اندازی کند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه پس از تصویب دستورالعمل سازمان تعلیم و تربیت کودک عملاً اداره مهدهای کودک به وزارت آموزش و پرورش انتقال یافته و مسئولیتی بر عهده دستگاه های دیگر نیست؛ گفت: بر اساس تبصره 4 ماده 5 اساسنامه، تا زمان ابلاغ مقررات و بخشنامه های جدید، کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و سایر مراکز نگه داری کودکان در بخش دولتی، غیردولتی، عمومی و خصوصی که تحت هر عنوانی فعالیت می کنند طبق بخشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در آموزش و پرورش تشکیل نشده است

هنوز سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در آموزش و پرورش تشکیل نشده است