مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-17اقتصادي

رفع موانع تولید دغدغه مدیران یزد/ لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد، رفع موانع تولید را پیش درآمد تحقق شعار سال دانست و گفت: تحقق این مهم دغدغه مدیریت ارشد و مجموعه مدیران استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود عظیمی، ظهر شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد بر ضرورت ارتقا کیفی و کمی تولید در دوران پساکرونا تاکید کرد و اظهار داشت: مهم ترین دغدغه مدیریت ارشد استان رفع موانع تولید است.

عظیمی عنوان کرد: رفع موانع تولید پیش درآمد تحقق شعار سال است و مدیران استان در حوزه اقتصادی، تولید و صنعت وظیفه دارند در زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار تمام ظرفیت های خود را به کار گیرند.

محمدرضا علمدار یزدی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این نشست گفت: برای اولین بار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد مقام اول را در سطح کشور به دست آورده که در این رابطه لازم است از حمایت های استاندار و تلاش های همه دستگاه های عضو کارگروه تشکر و قدردانی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر در این نشست مشکلات چهار واحد تولیدی و صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع موانع تولید در این واحدها تصمیماتی گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع تولید دغدغه مدیران یزد/ لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها

رفع موانع تولید دغدغه مدیران یزد/ لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها