مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-17اقتصادي

ساماندهی مرغ و گوشت قرمز در چاروسا


مرغ و گوشت قرمز در چاروسا ساماندهی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، پس از درج خبری در روزهای گذشته مبنی بر وضعیت نامناسب گوشت قرمز و وضعیت مرغ زنده و کشتارروز در چاروسا اقدامات قابل توجهی صورت گرفت.

پس از درج خبر بخشدار چاروسا به همراه مسئوولان امورصنفی چاروسا به سطح بازار آمده و بازرسی نسبت به وضعیت گوشت در قلعه رییسی بررسی کردند.

ابتدا به عرضه مرغ کشتار سری زدند و صحبت فروشندگان مرغ کشتار را شنیده که مهمترین مشکل خود را وضعیت قیمت و کرایه خودرو برای ارسال به سطح شهر دانستند که با رایزینی با خودرو جهت حمل مرغ از شهر گچساران به شهر قلعه رییسی اقدامات لازم را ارائه و هماهنگی کردند.

سپس با حضور در عرضه فروش گوشت قرمز با ابراز نگرانی از از وضعیت گوشت قرمز در سطح شهر قیمت فروش بالای 100 هزار تومان را خلاف قانون دانستند و خواستار قیمت مصوب بخش چاروسا شدند.

شهبازی مسئوول امورصنفی چاروسا با بیان اینکه عرضه گوشت قرمز کیلوی 120 هزار تومان تخلف است و اگر مشاهده شود برخورد خواهیم کرد عنوان کرد: مردم اگر هرگونه تخلفی مشاهده کنند می توانند با تماس با امورصنفی نسبت به برخورد و تذکر جدی اقدام خواهیم کرد.

وی در خصوص مرغ کشتار روز هم بیان کرد: به دلیل اینکه از قبل طبق مصوب باید مرغ کشتار روز با قیمت 24هزار 900 تومان به فروش برسد برای فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مرغ و گوشت قرمز در چاروسا

ساماندهی مرغ و گوشت قرمز در چاروسا