مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-17سياسي

«حساب 100 امام» برای محرومیت زدایی است/ بنیاد مسکن مولود اندیشه امام خمینی است


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: امام راحل با اندیشه خدمت به محرومان حساب 100 را ایجاد کردند که ویژه محرومیت زدایی از جامعه و تأمین مسکن محرومان است و بنیاد مسکن مولود آن اندیشه فاخر امام راحل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام مهدی پور نصیر ظهر امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: در اندیشه امام راحل، خدمت به محرومان و کمک به رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور نهادینه شده بود و در تمامی بخش های حیات خویش و کلام خود همواره به محرومان و نقش آنها در انقلاب اسلامی و تداوم آن اشاره و تأکید داشتند.

وی افزود: دستور ایجاد حساب 100 در دوران حیات ایشان رقم خورد تا بتوان از منابع حاصل از این حساب برای محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور بهره برده شود و به طور ویژه در زمینه تأمین مسکن برای محرومان کار شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان، بنیاد مسکن را مولود اندیشه امام راحل و ایجاد حساب 100 امام دانست و گفت: بنیاد مسکن در دور افتاده ترین نقاط کشور در عمل به فرمایشات و کلام امام راحل در میدان ساخت منزل برای محرومان نقشی فعال دارد و ایجاد مسکن مقاوم و ارزان قیمت برای محرومان یک ضرورت برای بهبود وضعیت آنان بشمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حساب 100 امام» برای محرومیت زدایی است/ بنیاد مسکن مولود اندیشه امام خمینی است

«حساب 100 امام» برای محرومیت زدایی است/ بنیاد مسکن مولود اندیشه امام خمینی است