مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-17اقتصادي

پرداخت 504 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در فارس


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از پرداخت 504 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به بیش از 30 هزار کارگاه و واحد تولیدی آسیب دیده از بحران کرونا در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از پرداخت 504 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به بیش از 30 هزار کارگاه و واحد تولیدی آسیب دیده از بحران کرونا در سطح استان خبر داد.

سهراب مختاری شنبه 28 فروردین در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در فارس بیان کرد: سال 99، سالی سخت به همراه مشکلات خاص از جمله تحریم و کرونا بود و به همین دلیل فشاری سنگین به تمام آحاد جامعه از جمله ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی وارد کرد.

او با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع کرونا در سطح استان فارس گفت: 73 هزار کارگر در 27 هزار کارگاه آسیب دیده از شیوع این ویروس در سطح فارس از کار تعلیق و بیکار شدند که به تمام این افراد بیمه بیکاری پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس ادامه داد: به جز پرداخت بیمه بیکاری، 504 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به 14 رسته شغلی متاثر از شیوع کرونا در سطح این استان پرداخت شده است.

مختاری اضافه کرد: این میزان تسهیلات به بیش از 30 هزار کارگاه آسیب دیده از کرونا در سطح این استان پرداخت شده تا مشاغل موجود در این واحدها حفظ شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 504 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در فارس

پرداخت 504 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در فارس