مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-17سياسي

کاهش 75 درصدی برگزاری مراسم های جشن و عزا در خوزستان


طبق تلاش هایی که در یک هفته گذشته گزارش شده، همکاران قرارگاه های استانی و شهرستانی توانستند مانع از برگزاری 75 درصد از مراسم های سطح استان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس علوم پزشکی اهواز امروز در پایان نشست ستاد استانی مدیریت بیماری حضوری توضیحات را ارائه داده و مسائل و مشکلات را مطرح کردند.

وی افزود: استاندار نیز دستور حضور را به گروهی ویژه ابلاغ کردند تا ضمن رصد مشکلات به دنبال راهکار باشند و انشالله بتوانیم شاهد روند کاهشی در این دو شهر استان نیز باشیم.

رییس علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت کلی استان به حالتی ثابت رسیده و در شهر اهواز روزانه 70 تا 80 نفر بیمار بستری داریم که در چند روز گذشته تغییری نداشته و امیدواریم به زودی شاهد روند کاهشی باشیم.

ابول نژادیان گفت: در رعایت پروتکل های بهداشتی با تلاشی که فرمانداران و به ویژه فرمانداری اهواز انجام دادند شهر به 24 بلوک تقسیم وظایف شده است و رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی توسط مسؤولین این 24 بلوک در حال انجام است.

وی افزود: قرارگاهی در فرمانداری اهواز تشکیل شده که روزانه بر روند کار ادارات، سازمان ها و اصناف و همچنین برگزاری مراسمات نظارت می کنند و کنترل ها در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 75 درصدی برگزاری مراسم های جشن و عزا در خوزستان

کاهش 75 درصدی برگزاری مراسم های جشن و عزا در خوزستان