مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-17سياسي

مانع زدایی از کسب و کار ها در دستورکار معاونت حقوقی رییس جمهوری


معاون حقوقی رییس جمهور تأکید کرد که دستگاه های اجرایی از شکایت از کسب و کار های مجازی پرهیز و مصوبه هیات وزیران در رجوع به کارگروه ویژه را رعایت کنند.

- معاون حقوقی رییس جمهور تأکید کرد که دستگاه های اجرایی از شکایت از کسب و کار های مجازی پرهیز و مصوبه هیات وزیران در رجوع به کارگروه ویژه را رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شصت و سومین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور و معاونان و مدیران کل حقوقی دستگاه های اجرایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

معاون حقوقی رییس جمهور در ابتدای این جلسه با تبریک سال نو و گرامیداشت مصادف شدن اولین جلسه شورای هماهنگی در سال جدید با ماه پر برکت مبارک رمضان گفت: دو حوزه اصلی در جلسه امروز مورد بحث قرار می گیرد .

حوزه اول مسئله مربوط به محیط کسب و کار است که بسیار دارای اهمیت است.

در همه کشورهای دنیا گزارش های مربوط به فعالیت های اقتصادی وجود دارد که نشان گر وضعیت کسب و کار در آن کشور است و همه کشورها هم دنبال این هستند که در رتبه بندی کسب و کارها از موقعیت خوبی برخوردار باشند و محیط بسیار خوبی را برای کسب و کار فراهم کنند.

وی ادامه داد: بدیهی است که از شاخص های مختلفی که برای بهبود محیط کسب و کارها وجود دارد، یک شاخص مهم، محیط حقوقی کسب و کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع زدایی از کسب و کار ها در دستورکار معاونت حقوقی رییس جمهوری

مانع زدایی از کسب و کار ها در دستورکار معاونت حقوقی رییس جمهوری