مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-17پزشكي

این رژیم کرونا را شکست می دهد!


به گفته یک کارشناس تغذیه، عملکرد سیستم ایمنی بدن و تقویت آن با تغذیه مناسب نقشی مهمی در مقابله با بیماری های تنفسی از جمله بیماری کووید19 دارد.

- ایسنا/بوشهر به گفته یک کارشناس تغذیه، عملکرد سیستم ایمنی بدن و تقویت آن با تغذیه مناسب نقشی مهمی در مقابله با بیماری های تنفسی از جمله بیماری کووید19 دارد.

پریوش بهادری با بیان اینکه کمبود دریافت مواد غذایی و همچنین کمبود ویتامین هایی مانند ویتامین C و A و D و تضعیف سیستم ایمنی بدن احتمال ابتلا به بیماری ها را افزایش می دهد، به ایسنا گفت: به منظور مقابله با ابتلا به بیماری و تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف روزانه 3 واحد از گروه سبزی ها (به جز سبزی های نشاسته ای) و حداقل 2 واحد میوه توصیه می شود.

وی عنوان کرد: مادران باردار و سالمندان، مبتلایان به نقص سیستم ایمنی و بیمارانی که داروهای کورتونی مصرف می کنند، مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی، پرفشاری خون، دیابت، آسم و مشکلات تنفسی و کبدی بیشتر در معرض خطر ابتلا هستند و لازم است برای مقابله با بیماری های تنفسی هر روز سبزی یا سالاد همراه با آب لیموترش یا آب نارنج تازه استفاده کنند.

کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: از هویج و کدو حلوایی در غذاهای روزانه استفاده شود و مصرف پیاز خام به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های مفید و نیز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این رژیم کرونا را شکست می دهد!

این رژیم کرونا را شکست می دهد!