مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-17اقتصادي

عضویت 450 هزار یزدی در شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان در نیمه دوم اردیبهشت ماه تا نیمه اول خردادماه امسال، - ایسنا/یزد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان در نیمه دوم اردیبهشت ماه تا نیمه اول خردادماه امسال، گفت: بیش از 65 درصد سهامداران استان که جزو مشتریان سجامی شده اند می توانند در جلسه ی این مجمع شرکت کنند.

علی نمازی در این باره تصریح کرد: دارندگان سهام عدالت که در اجرای طرح آزادسازی سهام روش غیرمستقیم را در سهامداری خود انتخاب کرده اند باید در این سامانه به نشانی اینترنتی sejam.

ir ثبت نام کنند.

وی افزود: از مجموع 620 هزار نفر سهامدار عدالت استان، افزون بر 450 هزار نفر روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند و سهامدار شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان هستند که بر همین اساس نیز مدیریت سهام توسط شرکت سرمایه گذاری استان انجام می شود اما در روش مستقیم، فرد سهامدار خودش مدیریت سهام را بر عهده دارد.

نمازی با تاکید بر حضور فعال و مشارکت حداکثری سهامداران در مجمع عمومی که به شکل الکترونیکی برگزار می شود، ادامه داد: تاکنون بیش از 65 درصد سهامداران از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان سجامی شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 450 هزار یزدی در شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان

عضویت 450 هزار یزدی در شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان