مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-17اقتصادي

افتتاح شش آزادراه در سال 1400+جزییات


معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح شش محور آزادراهی اولویت دار در سال 1400 خبر داد که همه آن ها در حال حاضر بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

- خیرالله خادمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فاز دوم آزادراه تهران - شمال (باند غربی)، آزادراه خرم آباد - اراک، آزادراه شیراز - اصفهان، آزادراه منجیل - رودبار، آزادراه مرند - تبریز و آزادراه حرم تا حرم (گرمسار - سمنان) جزو آزادراه های اولویت دار و مهم در سال 1400 هستند که همه آن ها بیش از 70 پیشرفت فیزیکی داشته اند و امیدواریم امسال به بهره برداری برسند.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال آزادراه خرم آباد - اراک به طول 67 کیلومتر با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی یکی از آزاد راه های اولویت دار امسال است که امیدواریم با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای آن تا پایان بهار امسال به بهره برداری برسد و اولین آزادراه افتتاح شده در سال 1400 نام بگیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین آزادراه شیراز - اصفهان به عنوان بلندترین آزادراه کشور به طول 225 کیلومتر، پیشرفت فیزیکی 87 درصدی دارد و امیدواریم پس از آزادراه خرم آباد - اراک این محور نیز به بهره برداری برسد چرا که ازاهمیت بسیار بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شش آزادراه در سال 1400+جزییات

افتتاح شش آزادراه در سال 1400+جزییات