مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-17سياسي

جلسه «ساترا» درباره «کلاب هاوس»/ آتشفشانی که یک باره روشن شد


سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر ساترا جلسه ای را با توجه به افزایش تب مراجعه به اپلیکیشن کلاب هاوس تشکیل داد و از آینده آن سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ساترا، با رشد فعالیت های کلاب هاوس در هفته های اخیر در کشور، ساترا به عنوان تنظیم گر حوزه صوت و تصویر فراگیر برای بررسی ابعاد فعالیت فرهنگی و اجتماعی این نرم افزار و تأثیرات آن بر صنعت صوت و تصویر جلسه هم اندیشی به همت دفتر مطالعات تنظیم گری رسانه با فعالین و مدیران پلتفرم های صوتی کشور برگزار کرد.

این جلسه با حضور مجتبی شایسته تولیدکننده محتوای صوتی، موسی زمان زاده مدیر پلتفرم ویدانه و سرویس کیتونز ، نظری مدیر پلتفرم ویوزیک و فعالان کسب وکارهای پلتفرمی حوزه صوت و همچنین اعضای دفتر مطالعات تنظیم گری ساترا برگزار شد.

محمد خلیلی پژوهشگر دفتر مطالعات تنظیم گری ساترا در ابتدای این نشست با اشاره به تحلیل های مختلفی که از اثرات کلاب هاوس در صنعت صوت و تصویر فراگیر می شود از جمله اینکه کلاب هاوس یک تب نه چندان طولانی است، گفت: عده ای معتقدند کلاب هاوس می تواند موجب تغییرات یا نوآوری های جدی در صنعت شود در حالی که عده ای دیگر خلاف این نظر را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه «ساترا» درباره «کلاب هاوس»/ آتشفشانی که یک باره روشن شد

جلسه «ساترا» درباره «کلاب هاوس»/ آتشفشانی که یک باره روشن شد