مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-17اقتصادي

کاهش ساعت کار کارگران در ماه رمضان چقدر رعایت می شود؟


درحالی که بر اساس قانون، کارگاه ها و ادارات مشمول قانون کار می توانند در ایام ماه مبارک رمضان ساعات کار نیروهای کار خود را به منظور افزایش بهره وری و رعایت حال آنها کاهش دهند اما برخی کارگاه ها و مجموعه ها بدون توجه به تاکید قانون از کاهش یا تغییر ساعات .

- درحالی که بر اساس قانون، کارگاه ها و ادارات مشمول قانون کار می توانند در ایام ماه مبارک رمضان ساعات کار نیروهای کار خود را به منظور افزایش بهره وری و رعایت حال آنها کاهش دهند اما برخی کارگاه ها و مجموعه ها بدون توجه به تاکید قانون از کاهش یا تغییر ساعات کار کارگران خودداری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنان که پیش بینی می شد آغاز سال 1400 مثل سال گذشته با بحران کرونا همراه بود و ماه رمضان امسال هم در سایه کرونا و به دور از دورهمی های سفره های افطار میهمان خانه ها شد.

اگرچه به دلیل آمار بالای مبتلایان، ستاد مقابله با کرونا به فاصله چندی از پایان تعطیلات عید، مصوبه تعطیلی پایتخت و شهرهای قرمز و مشاغل غیر ضرور را ابلاغ کرد و بر این اساس، دستگاههای دولتی و بعضی از سازمانها و کارگاههای مشمول قانون کار با دورکاری نیروهای کار خود یا اعمال حضور یک سوم افراد در محل کار در جهت اجرای مصوبه مذکور گام برداشتند که از این حیث یک مزیت بزرگ برای نیروهای کار در طول ماه مبارک رمضان به شمار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ساعت کار کارگران در ماه رمضان چقدر رعایت می شود؟

کاهش ساعت کار کارگران در ماه رمضان چقدر رعایت می شود؟