مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-17فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم های مستند «یادگار» تمدید نمی شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارائه آثار برای داوری جشنواره یادگار 31 فروردین ماه است و این زمان تمدید نمی شود.

- مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم های مستند یادگار تمدید نمی شود ایسنا/قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارائه آثار برای داوری جشنواره یادگار 31 فروردین ماه است و این زمان تمدید نمی شود.

محمدحسین اسماعیلی با اشاره به جشنواره فیلم مستند یادگار تصریح کرد: شیوه برگزاری جشنواره ها منوط به دستور ستاد مقابله با کرونا است بنابراین شورای سیاست گذاری جشنواره تصمیم گرفت که در این شرایط خاص، فیلم ها داوری و فیلم های منتخب در فضای مجازی از طریق پلتفرم های پخش فیلم اکران شود.

وی افزود: درصورتی که شرایط بهتر شود و ستاد مقابله با کرونا اجازه دهد، فیلم ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ظرفیت اعلام شده از طرف ستاد نمایش داده خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، دبیر جشنواره فیلم مستند یادگار اظهار کرد: در صورت بازگشایی سالن های سینما و بهبود شرایط، فیلم های جشنواره برای مردم نمایش داده می شود، با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده تا آغاز جشنواره، همه فیلم های متقاضی و آماده نمایش باید درزمانی فشرده داوری شوند تا دبیرخانه جشنواره امکان برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم های مستند «یادگار» تمدید نمی شود

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم های مستند «یادگار» تمدید نمی شود