مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-17اجتماعي

نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 فردا اعلام می شود


سازمان سنجش، نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 را فردا اعلام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، کنکور دکتری 1400 به رغم اعتراض برخی داوطلبان، در نهایت 15 اسفند سال گذشته برگزار شد و امروز سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور در روز یکشنبه مورخ 29 فروردی از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org  قابل مشاهده است.

متقاضیان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد می توانند کارنامه نتایج اولیه آزمون خود را مشاهده نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی گردیده اند، می بایست از روز دوشنبه مورخ 30/01/1400 تا روز پنجشنبه مورخ 2/02/1400 نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی خود (حداکثر 50 کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده اند، در درگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند.

به این دسته از متقاضیان توصیه می شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و اطلاعیه های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته محل های مورد علاقه خود را، از کدرشته محل های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 فردا اعلام می شود

نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 فردا اعلام می شود