مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-17پزشكي

وخامت حال 134 بیمار کرونایی در گیلان/ آمار بستری ها همچنان 4 رقمی است


مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به وخامت حال 134 بیمار کرونایی، گفت: مجموع بیماران بستری در گیلان همچنان چهار رقمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رخشاد پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان اظهار کرد: تعداد بستری ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها همچنان چهار رقمی است.

وی با بیان اینکه هزار و 42 بیمار کرونایی در بیمارستان های بستری هستند، افزود: از این تعداد 177 بیمار طی شبانه روز گذشته بستری شده اند.

رخشاد با اشاره به وخامت حال 134 بیمار کرونایی، گفت: این تعداد از بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و شش نفر از آنها طی شبانه روز گذشته بستری شده اند.

وی بستری این تعداد بیمار در شبانه روز گذشته را نشان دهنده فعالیت کرونا در استان گیلان دانست و اضافه کرد: شهروندان باید دستور العمل های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان تأکید کرد: استفاده از ماسک، عدم تردد غیر ضرور، رعایت فاصله اجتماعی هنگام حضور در معابر و اجتماعات، خودداری از برگزاری دورهمی ها از مهم ترین راهکارهای جلوگیری از انتشار و انتقال بیشتر این ویروس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وخامت حال 134 بیمار کرونایی در گیلان/ آمار بستری ها همچنان 4 رقمی است

وخامت حال 134 بیمار کرونایی در گیلان/ آمار بستری ها همچنان 4 رقمی است