مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-17بين الملل

خونتای میانمار 23 هزار زندانی را عفو کرد


یکی از مقام های دولت نظامی میانمار امروز (شنبه) در حالی اعلام کرد که خونتای میانمار قصد دارد تا بیش از 23 هزار زندانی را در سراسر کشور آزاد کند که ارتش همچنان به بازداشت و صدور قرار دستگیری برای مخالفان ضد خونتا مبادرت می ورزد.

- یکی از مقام های دولت نظامی میانمار امروز (شنبه) در حالی اعلام کرد که خونتای میانمار قصد دارد تا بیش از 23 هزار زندانی را در سراسر کشور آزاد کند که ارتش همچنان به بازداشت و صدور قرار دستگیری برای مخالفان ضد خونتا مبادرت می ورزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، میانمار به صورت معمول هر ساله هزاران زندانی را در سال نوی بودایی عفو می کند؛ اما در سال جاری میلادی و با روی کار آمدن خونتا در این کشور آسیایی و زندانی شدن آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتو و سایر مقام های میانماری، فعالان ضد کودتا از این تعطیلات به عنوان فرصتی برای اعتراض به افزایش تلفات و دستگیری های گسترده از سوی خونتا و نیروهای امنیتی استفاده کرده اند.

هنوز مشخص نیست که آیا معترضان مخالف کودتا یا خبرنگاران زندانی جزو گروهی هستند که عفو می شوند یا خیر.

یکی از مقام های زندان های میانمار به خبرگزاری فرانسه گفت که زندان های سراسر کشور آزاد سازی بیش از 23 هزار نفر را از امروز آغاز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خونتای میانمار 23 هزار زندانی را عفو کرد

خونتای میانمار 23 هزار زندانی را عفو کرد