مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-17سياسي

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید 19 ایثارگران آذربایجان غربی


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید 19 برای ایثارگران استان خبر داد.

- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید 19 برای ایثارگران استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زیبا والی از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید 19 برای ایثارگران استان خبر داد و گفت: در مرحله دوم 320 نفر از جانبازان معزز شیمیایی، نخاعی، بصیر، قطع دو اندام و والدین معظم چند شهید که مرحله اول واکسن را تزریق کرده اند مرحله دوم را نیز دریافت خواهند کرد.

وی افزود: ایثارگرانی که واکسن کرونا را دریافت می کنند، باید تا پایان واکسینه شدن تمام افراد جامعه علیه این بیماری همچنان تمامی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان آذربایجان غربی گفت: این طرح برای سایر جامعه ایثارگری نیز با پیگیری های صورت گرفته در سال جاری انجام می شود.

برای آن دسته از ایثارگرانی که امکان حضور در مراکز بهداشتی را ندارند، با هماهنگی اداره بهداشت استان تزریق واکسن در منزل صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید 19 ایثارگران آذربایجان غربی

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید 19 ایثارگران آذربایجان غربی