مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-17اقتصادي

کمبودی در نهاده های طیور در خراسان جنوبی وجود ندارد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: هیچ گونه کمبودی در زمینه نهاده های طیور در استان وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: هیچ گونه کمبودی در زمینه نهاده های طیور در استان وجود ندارد.

محمد ابراهیم ابراهیمی، امروز شنبه 28 فروردین ماه درباره موضوع مطرح شده کمبود نهاده طیور در استان با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد، به رسانه های گروهی گفت: توزیع نهاده طیور از طریق سامانه بازارگاه ساماندهی شده و براساس جوجه ریزی واحدها به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه نهاده در اختیار واحد قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اولویت نخست ما تامین نیاز استان است، اما خراسان جنوبی به عنوان تولیدکننده مرغ باید بازار هدف خود را نیز نگه دارد چراکه تولید مازاد بر نیاز برای کمک به تولیدکننده باید به استان های دیگر حتی خارج از کشور صادر شود.

تفات قیمتی در استان های مجاور؛ دلیل اصلی کمبود مرغ وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی از نظر تامین گوشت مرغ در استان نداریم و این استان بهترین وضعیت را نسبت به استان های دیگر دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: اینکه در روزهایی که بازار کشش دارد با کمبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در نهاده های طیور در خراسان جنوبی وجود ندارد

کمبودی در نهاده های طیور در خراسان جنوبی وجود ندارد