مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-17ورزشي

اصفهان قطب ورزش کارگری کشور است


رییس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: با توجه به صنایع و جمعیت زیاد کارگری که در استان اصفهان وجود دارد قطب ورزش کارگری کشور هستیم.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: با توجه به صنایع و جمعیت زیاد کارگری که در استان اصفهان وجود دارد قطب ورزش کارگری کشور هستیم.

قاسم ستاری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: باتوجه به صنایع عظیمی که در استان اصفهان وجود دارد، ظرفیت بسیار زیادی در عرصه ورزش کارگری ایجاد شده و این استان به عنوان قطب ورزش کارگری کشور معرفی شده است.

وی افزود: در حال حاضر 40 رشته ورزشی در هیئت ورزشی کارگری استان اصفهان فعال است که بالغ بر 10 هزار ورزشکار سازمان یافته را پوشش می دهد، عملکرد خوب ورزشکاران و برنامه هایی که داشتیم موجب شده تا برای 6 سال متمادی رتبه برتر کل کشور را در بین 31 استان به خود اختصاص دهیم و علاوه بر آن در بین رشته های تحت پوشش هیئت، ورزشکاران اصفهانی در 10 رشته ورزشی در کشور رتبه های برتر را کسب کردند.

وی با اشاره به شرایطی که همه گیری ویروس کرونا در سال 99 ایجاد کرد، گفت: سعی کردیم با توجه به شرایط همه گیری کرونا در هر خانه یک باشگاه ایجاد کنیم و ورزش کارگری را به داخل خانه کارگران ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان قطب ورزش کارگری کشور است

اصفهان قطب ورزش کارگری کشور است