مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-17سياسي

بهترین اعمال ماه مبارک رمضان در بیان رسول گرامی اسلام (ص)


طبق فرمایش پیامبر اسلام (ص)، پرهیز از گناهان و محرمات الهی، بهترین و با فضیلت ترین اعمال در ماه رمضان است.

- قم- یک پژوهشگر حوزه علمیه گفت: طبق فرمایش پیامبر اسلام (ص)، پرهیز از گناهان و محرمات الهی، بهترین و با فضیلت ترین اعمال در ماه رمضان است.

حجت الاسلام محمدرضا اکرمی شیرازی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تبریک فرا رسیدن عید اولیای الهی و ماه مبارک رمضان، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَی الَّذِینَ مِن قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ ای اهل ایمان! روزه بر شما مقرّر و لازم شده، همان گونه که بر پیشینیان شما مقرّر و لازم شد، تا پرهیزکار شوید؛ اگر این آیه را به دیده بصیرت بنگریم، حقیقتاً ماه رمضان یک عید است که در آن، به مهمانی خدا دعوت شده ایم و خدا از مهمانانش پذیرایی و آن ها را اکرام می نماید.

پژوهشگر و استاد حوزه علمیه افزود: امام سجاد (علیه السلام) در دعای 45 صحیفه سجادیه خطاب به ماه مبارک رمضان می فرمایند السلام علیکَ یا شهرَ اللهِ الاکبر و یا عید َ اولیائِه سلام بر تو ای ماه بزرگ الهی و ای عید اولیای خدا.

خداوند را شاکریم که طول عمر و سلامتی به ما عنایت کرد که این ماه مبارک رمضان را درک کنیم در حالی که هزاران نفر منتظر دیدن این ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین اعمال ماه مبارک رمضان در بیان رسول گرامی اسلام (ص)

بهترین اعمال ماه مبارک رمضان در بیان رسول گرامی اسلام (ص)