مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-17سياسي

ما اصلاح طلبان فقط شب انتخابات به یاد مردم می افتیم!


محمد قوچانی، سردبیر روزنامه سازندگی در صفحه اینستاگرامش نکته جالب توجهی را یادآور می شود؛ اینکه سیاست ورزی اصلاح طلبان فقط در انتخابات خلاصه می شود و وقتی رأی می آورند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اصلاح وضع موجود محور و زیربنای همه مواضع و برنامه های اصلاح طلبان است.

آن ها می گویند ما برای اصلاح می آییم و با همین رویکرد، همواره خود را منتقد جدی وضع موجود جا زده اند و آرایش اپوزیسیونی به خود گرفته اند.

این میان، آنچه از سوی اصلاح طلبان و در هیاهوی برنامه های تبلیغاتی شان تعمداً بیان نمی شود، نقش آنان در رقم خوردن وضع موجود است.

با فرض صحیح بودن سیاهی هایی که اصلاح طلبان از وضع موجود وصف می کنند، سؤال این است که آیا آنان در به وجود آمدن این سیاهی ها نقشی نداشته اند؟ پیروز انتخابات و اپوزیسیون؟! 32 سال کشور دست ما بوده است این جمله محسن هاشمی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران است که یک سال و اندی پیش در یک برنامه تلویزیون ی گفت.

او برای آنکه بگوید در انتخابات ریاست جمهوری طیف سیاسی آن ها رأی آورده، این جملات را بر زبان آورد: 40 سال الان از انتخابات می گذرد و اگر هشت سال، هشت سال نگاه کنیم، با همین انتخابات ها عمدتاً رؤسای جمهور از یک جناح اعتدالگرا و اصلاح طلب بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما اصلاح طلبان فقط شب انتخابات به یاد مردم می افتیم!

ما اصلاح طلبان فقط شب انتخابات به یاد مردم می افتیم!