مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-17اقتصادي

ثبت نام 50 کاندیدای شرکت در انتخابات شرکت سرمایه گذاری استان همدان


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه کاندیدای شرکت در انتخابات شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت تا 28 فروردین فرصت ثبت نام دارند، گفت: - ایسنا/همدان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه کاندیدای شرکت در انتخابات شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت تا 28 فروردین فرصت ثبت نام دارند، گفت:  افرادی که سهام غیرمستقیم دارند و یا سهام شرکت سرمایه گذاری استان همدان را خرید کردند با حداقل مدرک لیسانس می توانند تا 28 فروردین ماه با مراجعه به سامانه ستان کاندیدای عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت شوند.

سیدناصر محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این انتخابات از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد به صورت الکترونیکی در سراسر کشور برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تا قبل از نوروز 1400 در استان همدان حدود 50 نفر برای انتخابات شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان ثبت نام کردند.

وی با تأکید بر اینکه در استان همدان یک میلیون و 415 هزار نفر سهامدار سهام عدالت هستند، مطرح کرد: سرمایه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان همدان 11 هزار میلیارد تومان است.

محمودی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره واگذاری کارت های اعتباری به سهامداران، خاطرنشان کرد: صدور کارت اعتباری معادل 60 درصد ارزش سهام عدالت افراد خواهد بود و فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 50 کاندیدای شرکت در انتخابات شرکت سرمایه گذاری استان همدان

ثبت نام 50 کاندیدای شرکت در انتخابات شرکت سرمایه گذاری استان همدان