مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-17سياسي

فرهنگسرای گرگان کارخانه نوآوری می شود


با توافق انجام شده بین شهرداری و پارک علم و فناوری گلستان، فرهنگسرای گرگان به این پارک واگذار و کارخانه نوآوری در آن ایجاد می شود.

- گرگان- رییس شورای شهر گرگان گفت: با توافق انجام شده بین شهرداری و پارک علم و فناوری گلستان، فرهنگسرای گرگان به این پارک واگذار و کارخانه نوآوری در آن ایجاد می شود.

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر از واگذاری فرهنگسرای گرگان به پارک علم و فناوری گلستان خبرداد و اظهار کرد: با توافق انجام شده قرار است این مجموعه به مدت پنج سال در اجاره پارک علم و فناوری گلستان باشد.

رییس شورای شهر گرگان با بیان اینکه در این مرکز کارخانه فناوری و نوآوری استان ایجاد خواهد شد، گفت: این اجاره به صورت پنج ساله و با قابلیت دو سال تمدید است و طبقات هم کف، اول و منفی دو در اختیار پارک قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای استقرار به موقع اعضای پارک انجام شده، گفت: نحوه حضور و آماده سازی فضای این منطقه به مدیران پارک بستگی دارد.

مرتضوی با بیان اینکه پیشنهادهایی مانند ایجاد هایپرمارکت یا مراکز تجاری هم مطرح شده بود، اظهار کرد: اولویت ما واگذاری این مرکز به پارک علم و فناوری و ایجاد کارخانه نوآوری بود و گرچه موانع قانونی مسیر آن را کند کرد اما با پیگیری شهرداری و واحد حقوقی این اتفاق رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسرای گرگان کارخانه نوآوری می شود

فرهنگسرای گرگان کارخانه نوآوری می شود