مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-17پزشكي

ساده انگارها در تله کرونا


رییس بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه گفت: هرگونه عادی انگاری و ساده انگاری نسبت به بیماری کروناویروس به ویژه در پیک چهارم موجب خواهد شد که در تله این بیماری افتاده و گرفتار شویم.

دکتر سیدفرهاد سبط طباطبایی یزدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به متفاوت بودن پیک چهارم کرونا با پیک های گذشته اظهار کرد: سرعت و قدرت بالای سرایت منجر به افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 شده و تعداد بیماران بستری و سرپایی را افزایش داده است.

وی بیان کرد: به نظر می رسد سوش های جهش یافته ویروس کرونا در پیک چهارم میزان درگیری مردم با این بیماری را افزایش داده است و بر این اساس اهمیت قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی در پیک چهارم به دلیل قدرت بالای سرایت، اهمیت خاصی دارد.

رییس بیمارستان شهید چمران با اشاره به تشکیل دورهمی های خانوادگی و تجمعات گفت: متاسفانه در دورهمی های خانوادگی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد ابتلای تمامی اعضای خانواده به کروناویروس هستیم که دلیل آن سرعت بالای انتشار ویروس است.

وی با تاکید بر لزوم مراقبت از سالمندان و افراد دارای بیماران زمینه ای افزود: در صورت مراقبت نکردن از افرادی که فاکتورهای خطرزایی نظیر دیابت، فشارخون و بیماری های تضعیف کننده سیستم ایمنی بدن دارند، میزان درگیری مردم با بیماری کووید 19 بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده انگارها در تله کرونا

ساده انگارها در تله کرونا