مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-17پزشكي

کرونا در استان زنجان در حال اوج گیری و افزایش است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه کرونا در استان در حال اوج گیری و افزایش است، گفت: در صورت تداوم وضعیت موجود مشکلات جدی به ویژه در بستری های بیماران رخ می دهد.

- پرویز قزلباش در گفتگو با در استان نیز در حال اوج گیری و افزایش است، گفت: طبیعی است اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، مشکلات جدی به ویژه در بستری های بیماران رخ می دهد.

قزلباش تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان علاوه بر بیمارستان های دانشگاهی از ظرفیت بیمارستان های غیردانشگاهی نیز استفاده می کند و نسبت به راه اندازی مراکز درمان موقت بیماران سرپایی و بستری نیز اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه مردم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را تقویت کنند، ابراز داشت: تنها را ریشه کنی این بیماری زدن ماسک است چرا که نوعی واکسن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 247 نفر در استان زنجان جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری جان خود را از دست دادند، گفت: سفرهای نوروزی آثار خود را طی هفته جاری نشان می دهد.

قزلباش با بیان اینکه اگر میزان بستری ها افرایش یابد، تخت های بستری ها هم افزایش یابد، افزود: باید بیماریابی، رهگیری و جداسازی بیماران و خانواده های آنها و افرادی که با این بیماران ارتباط داشتند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در استان زنجان در حال اوج گیری و افزایش است

کرونا در استان زنجان در حال اوج گیری و افزایش است