مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-17پزشكي

جهاد دوباره رسانه های گیلان برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به کرونا


مدیر کل ارشاد گیلان با اشاره به وضعیت کرونا در استان، گفت: رسانه ها باید همانند همیشه جهادی پای کار بوده و مردم را نسبت به خطرات ناشی از بی توجهی به ویروس کرونا آگاه کنند.

- فیروز فاضلی در گفتگو با در استان گیلان که نوید بخش روزهای خوب در سال 1400 را می داد شاهد افزایش آمارها هستیم، اظهار کرد: دلایل بسیاری برای افزایش روند بیماری در استان گیلان از سوی متخصصان حوزه بهداشت و درمان بیان شده است.

وی ادامه داد: عادی انگاری و بی توجه شدن شهروندان نسبت به اجرای دستور العمل های بهداشتی و افزایش ترددها با وجود تأکیدات بسیاری مسئولان و همچنین سفرهای نوروزی از مهم ترین دلایل ایجاد این شرایط سخت در کشور و استان گیلان اعلام شده است.

مدیر کل ارشاد گیلان با بیان اینکه همچنان نیازمند آگاهی بخشی به جامعه نسبت به خطرات بی توجهی به توصیه های بهداشتی هستیم، گفت: در این میان رسانه نیز همانند کادر درمان و پرستاران در خط مقدم آگاهی بخشی قرار دارند.

وی اشاره به اینکه گیلان ابتدای شیوع ویروس آسیب های روحی و روانی بسیاری برای شهروندان به دنبال داشت در آن زمان رسانه پای کار آمد تا در کنار سایر بخش ها در حوزه آگاهی بخشی فعالیت کند.

فاضلی با بیان اینکه امروز نیز همانند سال گذشته نیازمند حضور جهادی رسانه ها و خبرنگاران در راستای آگاهی بخشی به جامعه هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دوباره رسانه های گیلان برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به کرونا

جهاد دوباره رسانه های گیلان برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به کرونا