مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-17سياسي

تعداد بخش های کووید 19بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 9بخش رسید


رییس مجتمع پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس گفت: تعداد بخش های کووید 19بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 9بخش رسید.

- بندرعباس - رییس مجتمع پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس گفت: تعداد بخش های کووید 19بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 9بخش رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد تمدن دار گفت: ظرف مدت سه هفته تعداد بیماران بستری 5 برابر شده است که بنا به ضرورت ظرف 48 ساعت، تعداد 4 بخش جدید کووید در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه اندازی شد.

تمدن دار با اشاره به اینکه تنها 24 ساعت از راه اندازی بخش ششم و هفتم کووید نگذشته بود که بخش هشتم و نهم راه اندازی شد، افزود: هشتمین بخش کووید که بخش بستری است با ظرفیت 18 تخت و نهمین بخش که بخش ویژه می باشد با ظرفیت 6 تخت راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط بحرانی حاضر فشار زیادی بر کادر درمان و نیروهای مدیریتی و ستادی وارد شده است، اظهارداشت: در حال حاضر نیروهای درمانی اعم از پزشک، پرستار، خدماتی، واحدهای پاراکینیکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی و روانشناسی همگی با حداکثر توان خود در حال خدمت رسانی هستند اما این توان حد و اندازه ای دارد و اگر مردم و مسئولان همکاری نکنند به زودی صدمات غیرقابل جبرانی به پیکره سلامت همگانی وارد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بخش های کووید 19بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 9بخش رسید

تعداد بخش های کووید 19بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 9بخش رسید