مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-17سياسي

وهم؛ راه نفوذ شیطان/کار شیطان محو حق و پوشاندن لباس حق بر باطل است


محمد علی انصاری مفسر قرآن و نهج البلاغه، در شرح دعای 37 صحیفه سجادیه به بیان راه نفوذ و خدعه شیطان در وجود انسان پرداخته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه دین و آیین: محمد علی انصاری، مفسر قرآن کریم و استاد حوزه و دانشگاه به تفسیر آیاتی از قرآن کریم و بیانات امیر حکمت و بلاغت امیرمومنان علی (ع) و شرح دعاهای صحیفه سجادیه پرداخته است که به صورت روزانه و موضوعی، در ماه مبارک رمضان تقدیم مخاطبان خواهد شد.

در روز چهارم ماه مبارک رمضان محمدعلی انصاری مفسر قرآن در بیان نفوذ و راهکارهای خدعه شیطان در وجود انسان پرداخته است که در زیر می خوانید: شیطان موجودی بسیار فعال است و در عرصه حاضر و به شدت فعالانه مشغول طرح و برنامه برای انسان ها است آن هم برنامه مکارانه برای به کجی و عصیان و انحراف کشیدن انسان ها است.

شیطان هدف گذاری لازم را فعالانه دارد و تمام تلاشش این است که انسان ها را به عصیان و نافرمانی خداوند بکشد.

در قرآن خداوند در سوره اعراف می فرماید مَا مَنَعَکَ أَلَّا تَسْجُدَ إِذْ أَمَرْتُکَ چرا هنگامی که تو را امر کردم فرمان برداری نکردی؟ تمام همتش این است که انسان ها را به عصیان بکشد و به ضلالت و گمراهی برساند و از صراط الهی به دور ببرد و سوگندهایی هم خورده است و در آیه 82 سوره صاد گفته لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعِینَ من راهزن صراط مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وهم؛ راه نفوذ شیطان/کار شیطان محو حق و پوشاندن لباس حق بر باطل است

وهم؛ راه نفوذ شیطان/کار شیطان محو حق و پوشاندن لباس حق بر باطل است