مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-17سياسي

پیام امیر سرلشکر موسوی بمناسبت روز ارتش


امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ بیست و نهم فروردین، روز حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ ساز امام(ره) به این بازوی عظیم انقلابی، یادآور تجدید میثاق غیورمردانی است که جانانه و عاشقانه در راه تحقق آرمان های والا و انقلابی امام خود گام برداشتند.

امام خمینی(ره) در شرایطی 29 فروردین را روز ارتش اعلام کردند که منافقان داخلی و معاندان خارجی به بهانه های مختلف سعی در انحلال ارتش داشتند.

چنین تصمیمی، بیش از هر چیز بیانگر هوشمندی و آگاهی حضرت امام (ره) است.

این هوشمندی، هم آینده نگری امام (ره) درباره لزوم حفظ ارتش، هم قدردانی از ارتشیانی که در مراحل انقلاب با مردم همراهی کردند را نشان می دهد.

با اعلام 29 فروردین به عنوان روز ارتش پیوند ارتشیان با ملت و انقلاب مستحکم تر شد و حاصل آن حضور تا پای جان ارتش در دفاع از میهن و نظام اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام امیر سرلشکر موسوی بمناسبت روز ارتش

پیام امیر سرلشکر موسوی بمناسبت روز ارتش