مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-17اقتصادي

آسفالت ریزی 110 هزار تنی در کرمانشاه/ معابر اصلی سطح شهر در اولویت است


مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با اعلام برنامه های آسفالت شهر، گفت: امسال نیز در نظر داریم به همان میزان سال گذشته 110 هزار تن مصرف شود.

- عرفان متعبد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اعلام برنامه های آسفالت سطح شهر، اظهار داشت: در سال گذشته حدود 110 هزار تن آسفالت در شهر کرمانشاه جهت آسفالت معابر درجه یک و لکه گیری معابر درجه دوم و کوچه ها استفاده شد وی افزود: یکی از اولویت های ما که شهردار کرمانشاه نیز بر آن تأکید داشتند، آسفالت محله های کم برخوردار بود که سال گذشته محل های همچون آقاجان که از مسیر تقاطع مادر تا میدان جمهوری اسلامی و کوچه های آن آسفالت شد.

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: امسال سه اولویت برای اجرای آسفالت در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته ایم که برنامه اول، معابر اصلی سطح شهر است که برخی به صورت روکش و برخی نیز لکه گیری بصورت آسفالت تراش است.

متعبد ادامه داد: اولویت دوم، خیابان های فرعی است که خرابی های آنان پر می شوند و اولویت سوم کوچه هاست که آسفالت مورد نیاز جهت لکه گیری کوچه ها، تحویل مناطق هشت گانه می شوند.

وی در پایان با بیان اینکه قیر به تنی 70 میلیون ریال رسیده است، گفت: امسال نیز در نظر داریم به همان میزان سال گذشته 110 هزار تن مصرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت ریزی 110 هزار تنی در کرمانشاه/ معابر اصلی سطح شهر در اولویت است

آسفالت ریزی 110 هزار تنی در کرمانشاه/ معابر اصلی سطح شهر در اولویت است