مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-17اقتصادي

انتظارات کارآفرینان از پارک علم و فناوری اردبیل


یک کارآفرین و فعال حوزه چاپ و نشر اردبیل گفت: کارآفرینان و شرکت های تولیدی استان اردبیل انتظار دارند پارک علم و فناوری استان سهم ارزشمندی در ارتقای فضای کسب و کار استان به خود اختصاص دهد.

- شهروز گلدوست در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پارک علم و فناوری باید با اجتناب از نگاه جناحی و با شناسایی واحدهای تأثیرگذار و اتخاذ خط مشی مدبرانه بتواند با به روز کردن دانش واحدهای تولیدی از طریق مدیریت فناورانه و انتقال ایده های جدید و نوآوری های تولید و استفاده از ظرفیت نخبگان استان این انتظارات را برآورده کند.

وی اضافه کرد: پارک علم و فناوری اردبیل این ظرفیت را دارد که با مدیریت فناورانه این استان را به عنوان یک استان مرزی صادرکننده دانش و فناوری برای کشورهای همسایه و به عنوان قطب کشاورزی و فناوری، پیشران توسعه مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان در کشور تبدیل کند.

گلدوست با بیان اینکه پارک علم و فناوری سازمانی است که هدف آن افزایش ثروت جامعه ازطریق تشویق و ارتقای فرهنگ نوآوری و حمایت از ایجاد شرکت های دانش بنیان است، ادامه داد: این پارک ها با هدف کلی توسعه فناوری، راه اندازی کسب و کارهای دانش محور به منظور خلق ثروت تشکیل شده اند و از این طریق با تبدیل ایده به فناوری و انتقال فناوری های علمی و دانشگاهی به صنعت و بازار برای رسیدن به رشد اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات کارآفرینان از پارک علم و فناوری اردبیل

انتظارات کارآفرینان از پارک علم و فناوری اردبیل