مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-17ورزشي

فعالیت باشگاه هنرمندان البرز از سر گرفته می شود


مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی هنرمندان استان البرز گفت: افتتاحیه رسمی این باشگاه همزمان با ارائه طرح برگزاری جام چندجانبه هنرمندان کشور  به پیشنهاد و میزبانی این مجموعه در البرز برگزار می شود.

- ایسنا/البرز مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی هنرمندان استان البرز گفت: افتتاحیه رسمی این باشگاه همزمان با ارائه طرح برگزاری جام چندجانبه هنرمندان کشور  به پیشنهاد و میزبانی این مجموعه در البرز برگزار می شود.

صابر روشن در گفت و گو با ایسنا، گفت: باشگاه هنرمندان استان البرز سال 93 با هدف فعالیت های خیریه و عام المنفعه، ایجاد شور و نشاط در خانواده فرهنگ و هنر استان تشکیل شد.

در سال اول با 75 عضو شروع به فعالیت و سال 96 به 183 عضو افزایش پیدا کرد ولی متاسفانه به دلایلی فعالیت باشگاه از سال 98، حدود دو سال به تعویق افتاد.

وی در ادامه افزود: در این باشگاه هنرمندان رشته های متفاوت از شهرهای مختلف استان در کنار برخی چهره های ملی هنری و ورزشی کشور، زیر نظر بازیکن اسبق تیم ملی و چهره نام آشنای فوتبال ایران فرشاد فلاحت زاده به عنوان سرمربی تمرین می کردند.

روشن گفت: ما در سال 1400 تصمیم به شروع جدی فعالیت های باشگاه گرفته ایم.

افتتاحیه رسمی باشگاه همزمان با ارائه طرح برگزاری جام چندجانبه هنرمندان کشور به پیشنهاد و میزبانی این مجموعه در البرز برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت باشگاه هنرمندان البرز از سر گرفته می شود

فعالیت باشگاه هنرمندان البرز از سر گرفته می شود