مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-16سياسي

تشکیل گروه 313 نفره همدلی به نیت امام زمان (عج) در مازندران


دبیر مجمع کانون های مساجد مازندران از تشکیل گروه همدلی با عضویت 313 نفر به نیت حضرت امام زمان (عج) برای خدمت به محرومان و نیازمندان خبر داد.

- ساری- دبیر مجمع کانون های مساجد مازندران از تشکیل گروه همدلی با عضویت 313 نفر به نیت حضرت امام زمان (عج) برای خدمت به محرومان و نیازمندان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی صاحبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از سال 92 فعالان فرهنگی و اجتماعی از شهرهای مختلف استان برای خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) وارد کشور عراق شدند، افزود: این موضوع جرقه ای شد تا خدمت رسانی به محرومان در داخل کشور را کلید زنیم و این فلسفه ای شد تا گروه جهادی شهید اندرزگو مازندران شکل گیرد.

وی اظهار داشت: این گروه جهادی در حوزه عمرانی تمامی استادکاران ساخت مسکن را دارا است و اگر زمین خالی برای ساخت مسکن به این گروه واگذار شود تمام کارهای ساخت توسط اعضای گروه انجام می شود.

وی با عنوان اینکه این گروه طی چند سال اخیر روزهای جمعه برای ساخت خانه محرومان اقدام می کند و کارشان تعطیل بردار نیست، گفت: آن قدر حجم تقاضا زیاد است که مجبور می شویم اردوهای جهادی چندروزه برگزار کنیم.

حجت الاسلام صاحبی یادآور شد: وقتی اعضای گروه جهادی وارد روستا می شوند فقط به کارهای عمرانی اکتفا نمی کنند بلکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز ورود جدی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گروه 313 نفره همدلی به نیت امام زمان (عج) در مازندران

تشکیل گروه 313 نفره همدلی به نیت امام زمان (عج) در مازندران