مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-16اقتصادي

موشک مسافربری ایلان ماسک درمسیر نیویورک - توکیو


یکی از جالب ترین طرح های ماسک به مجموعه تحت مدیریت وی یعنی اسپیس اکس (فعال در حوزه هوافضا) مربوط می شود که نخستین بار در سال 2017 با عنوان سفر های شهری توسط موشک مطرح شد! - تصویر بالا مفهومی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصر ایران، ایلان ماسک مرد شماره یک کمپانی خودروسازی تسلا و تعدادی دیگر از استارت آپ های موفق است که پس از مرگ استیو جابز به اعتقاد خیلی ها تبدیل به مطرح ترین فرد حوزه فناوری آمریکا و جهان شده است.

وی از سال ها قبل با توسعه خودرو های خودران، توسعه موشک های دارای قابلیت بازگشت به زمین و یا طراحی قطار های هایپرلوپ فوق سریع تفاوت های خود را با دیگر فعالان این حوزه نشان داده است.

یکی از جالب ترین طرح های ماسک به مجموعه تحت مدیریت وی یعنی اسپیس اکس (فعال در حوزه هوافضا) مربوط می شود که نخستین بار در سال 2017 با عنوان سفر های شهری توسط موشک مطرح شد! ماسک در طرح خود استفاده از موشک را وارد حوزه جدید کرد یعنی مسافرت بین شهر های بزرگ جهان.

وی به اعدادی اشاره کرد که در آن زمان باورش برای خیلی ها دشوار بود: طی 11265 کیلومتر در 39 دقیقه، فاصله میان سنگاپور تا هنگ کنگ فقط 22 دقیقه، لندن به دبی یا نیویورک فقط 29 دقیقه و لس انجلس به تورنتو 24 دقیقه! روش عملکرد موشک مسافربری نیز بطور ساده اینگونه بیان شد که مسافران از سکوی پرتاب سوار قسمت مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک مسافربری ایلان ماسک درمسیر نیویورک - توکیو

موشک مسافربری ایلان ماسک درمسیر نیویورک - توکیو