مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-16اقتصادي

بیش از 2 میلیون مسافر در سیستان و بلوچستان جابجا شدند


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 2 میلیون و 83 هزار و 519 مسافر سال گذشته در قالب 243 هزار و 51 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 2 میلیون و 83 هزار و 519 مسافر سال گذشته در قالب 243 هزار و 51 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری در استان جابجا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا تیمور باقری افزود: جابجایی مسافر این مدت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سه میلیون و 12 هزار و 465 مسافر و 306 هزار و 702 سفر کاهش 31 درصدی در جابجایی مسافر و 21 درصدی در تعداد سفر را نشان می دهد.

وی ادامه داد: 62 درصد جابجایی مسافر این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به داخل استان و 38 درصد به خارج سیستان و بلوچستان انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان درباره وضعیت حمل و نقل عمومی برون شهری و چگونگی رعایت الزامات بهداشتی گفت: از همان روزهای نخست شیوع این ویروس تمام الزامات و پروتکل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا نظیر فاصله گذاری اجتماعی به شرکت های حمل و نقل عمومی مسافر استان ابلاغ و نظارت های دوره ای در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 میلیون مسافر در سیستان و بلوچستان جابجا شدند

بیش از 2 میلیون مسافر در سیستان و بلوچستان جابجا شدند