مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 02:552021-04-16سياسي

نخستین رویداد ملی افق روشن در همدان برگزار می شود


مسئول مرکز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری نخستین رویداد ملی افق روشن در استان همدان توسط مرکز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان خبر داد.

- نخستین رویداد ملی "افق روشن" در همدان برگزار می شود ایسنا/همدان مسئول مرکز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری نخستین رویداد ملی "افق روشن" در استان همدان توسط مرکز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان خبر داد.

بهنام محمدی در رابطه با این جشنواره اظهار کرد: دبیرخانه استانی رویداد افق روشن(مرکز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان همدان) آمادگی دریافت آثار مکتوب، دیجیتالی، تصویری، گرافیکی و صوتی را در موضوعات مختلف استقلال و آزادی، علم و پژوهش، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی و عزت ملی را با رویکرد امیدآفرینی دارد.

وی تصریح کرد: افراد و گروه های رسانه ای می توانند آثاری که ناظر به امیدآفرینی تا الان تولید کرده اند یا قصد دارند تا انتخابات 1400 تولید کنند، در قالب های مختلف نشریه، یادداشت، موشن گرافیک، استاپ گرافیک، کمیک استریپ، مصاحبه پیاده روی، مصاحبه گفتگو محور، مستند و فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ، عکس نوشته، اینفوگرافیک، پوستر، نمایش رادیویی و پادکست تا پایان اردیبهشت ماه برای دبیرخانه استانی به آدرس www


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد ملی افق روشن در همدان برگزار می شود

نخستین رویداد ملی افق روشن در همدان برگزار می شود