مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-16سياسي

در خانه خود افطار کنید!


در خانه خود افطار کنید، حتی در مساجد افطار نکنید، بگذارید برکت افطار و دعای مستجاب لحظه افطار به خانواده و خانه شما تعلق گیرد.

- ایسنا/همدان یک مدرس حوزه علمیه مطرح کرد: در خانه خود افطار کنید، حتی در مساجد افطار نکنید، بگذارید برکت افطار و دعای مستجاب لحظه افطار به خانواده و خانه شما تعلق گیرد.

منصوره تکلو در گفت وگو با ایسنا، به 9 توصیه از مرحوم آیت الله کشمیری، عالم ربانی برای ماه رمضان اشاره و اظهار کرد: کمیت گرا نباشید بلکه کیفیت جو باشید، یعنی به دنبال ختم آیات و ادعیه نباشید بلکه در پی هضم آنها باشید.

غذای اندک را خوب بجوید تا جزء جانتان شود.

با خود فکر کنید، آنقدر در سال های قبل با ولع زیادخوانی اعمال انجام دادید، به کجا رسیدید؟! وی با بیان اینکه آغاز ماه مبارک رمضان حتما نیت کنید که فقط برای الله روزه بگیرید، تصریح کرد: حتما دقایقی از ساعات رازآمیز روزه داری خود را به برترین عبادت یعنی تفکر اختصاص دهید و با خود و خدای خود خلوت کنید و به نوع رابطه حضرت حق با خودتان بیندیشید.

این مشاور مذهبی افزود: طبق گفته آیت الله کشمیری، یکی از مهمترین حالات بندگی به ویژه در ماه رمضان، به عنوان توصیه موکد نبی اکرم، سجده طولانی است، فقط خداوند و اولیای الهی می دانند هنگام سجده عبودیت چه بارانی از ابر رحمت و چه برکاتی از عالم ربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه خود افطار کنید!

در خانه خود افطار کنید!