مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-16پزشكي

ساده انگارها در تله کرونا


رییس بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه گفت: هرگونه عادی انگاری و ساده انگاری نسبت به بیماری کروناویروس به ویژه در پیک چهارم موجب خواهد شد که در تله این بیماری افتاده و گرفتار شویم.

- ایسنا/مرکزی رییس بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه گفت: هرگونه عادی انگاری و ساده انگاری نسبت به بیماری کروناویروس به ویژه در پیک چهارم موجب خواهد شد که در تله این بیماری افتاده و گرفتار شویم.

دکتر سیدفرهاد سبط طباطبایی یزدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به متفاوت بودن پیک چهارم کرونا با پیک های گذشته اظهار کرد: سرعت و قدرت بالای سرایت منجر به افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 شده و تعداد بیماران بستری و سرپایی را افزایش داده است.

وی بیان کرد: به نظر می رسد سوش های جهش یافته ویروس کرونا در پیک چهارم میزان درگیری مردم با این بیماری را افزایش داده است و بر این اساس اهمیت قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی در پیک چهارم به دلیل قدرت بالای سرایت، اهمیت خاصی دارد.

رییس بیمارستان شهید چمران با اشاره به تشکیل دورهمی های خانوادگی و تجمعات گفت: متاسفانه در دورهمی های خانوادگی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد ابتلای تمامی اعضای خانواده به کروناویروس هستیم که دلیل آن سرعت بالای انتشار ویروس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده انگارها در تله کرونا

ساده انگارها در تله کرونا