مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 02:302021-04-16سياسي

متاسفانه هنوز مسئولان و مردم ما دقیقاً معنای محیط زیست را نمی دانند


متاسفانه هنوز مسئولان و مردم ما دقیقاً معنای محیط زیست را نمی دانند و حتی برخی مدیران حوزه های مرتبط نمی دانند که منظور ما از خور چیست؟ انتظار داریم متولیان تخصصی تر عمل کنند و بیشتر بر روی تالاب ها و عرصه های آبی حساسیت .

- ایسنا/بوشهر مدیرکل محیط زیست استان بوشهر گفت: متاسفانه هنوز مسئولان و مردم ما دقیقاً معنای محیط زیست را نمی دانند و حتی برخی مدیران حوزه های مرتبط نمی دانند که منظور ما از خور چیست؟ انتظار داریم متولیان تخصصی تر عمل کنند و بیشتر بر روی تالاب ها و عرصه های آبی حساسیت داشته باشند و محیط زیست را درک کنند.

فرهاد قلی نژاد در این خصوص به ایسنا گفت: یکی از برنامه های ما در سال 1400 باید آموزش محیط زیستی خبرنگاران باشد، در آموزش محیط زیست یکی از موارد مهم توانمندسازی سازمان های مردم نهاد است زیرا در یک برهه ی زمانی هستیم که باید سازمان های مردم نهاد را توانمند کنیم برای مثال رسانه ها و سازمان های مردم نهاد باید بدانند وقتی یک تالاب تخریب می شود وظیفه ی کدام ارگان است پیگیری کرده و از تخریب آن جلوگیری کند و یا وظیفه ی سازمان جنگل ها و مراتع کشور در مقابل جنگل های حرّا چیست؟ وی با بیان اینکه تلاش می کنیم صدای محیط زیست را به گوش مردم برسانیم، افزود: شفافیت موضوع بسیار مهم و خوبی است ولی متاسفانه در قوانین شاهد یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفانه هنوز مسئولان و مردم ما دقیقاً معنای محیط زیست را نمی دانند

متاسفانه هنوز مسئولان و مردم ما دقیقاً معنای محیط زیست را نمی دانند