مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 21:302021-04-16اقتصادي

سیاستی که می تواند مسکن را از رکود بیرون بیاورد


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: سیاست های جانبی دولت در کنار طرح اقدام ملی مسکن در خصوص عرضه زمین، تحرک جدیدی در بخش مسکن به وجود خواهد آورد که استان خوزستان نیز از آن بی بهره نخواهد بود.

- ایسنا/خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: سیاست های جانبی دولت در کنار طرح اقدام ملی مسکن در خصوص عرضه زمین، تحرک جدیدی در بخش مسکن به وجود خواهد آورد که استان خوزستان نیز از آن بی بهره نخواهد بود.

محمدحسین پناهی فر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به سیاست های دولت و وزارت راه و شهرسازی در خصوص افزایش تسهیلات بانکی که در شرف اجرایی شدن است، می توانیم شاهد تحول مطلوبی در بخش مسکن باشیم.

وی افزود: این سیاست ها در حوزه افزایش تسهیلات بانکی می تواند زمینه را برای خروج از رکود بخش مسکن و همچنین رونق این بخش فراهم کند و شرایطی به وجود آورد تا مردم راحت تر خانه دار شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: دولت، سیاست افزایش تولید مسکن را در کشور در پیش گرفته و در طرح اقدام ملی مسکن نیز اقدامات خوبی در حال انجام است که می تواند زمینه را برای خروج از رکود بخش مسکن کشور فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستی که می تواند مسکن را از رکود بیرون بیاورد

سیاستی که می تواند مسکن را از رکود بیرون بیاورد