مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 21:052021-04-16بين الملل

واکنش بایدن به آغاز غنی سازی 60 درصد توسط ایران


رییس جمهور آمریکا بامداد شنبه در کنفرانس خبری گفت که آغاز غنی سازی 60 درصد توسط ایران بر خلاف توافق هسته ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  جو بایدن رییس جمهور آمریکا بامداد شنبه گفت که اقدام ایران در غنی سازی اورانیوم تا 60 درصد، بر خلاف توافق هسته ای (برجام) است.

وی که در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر ژاپن در کاخ سفید صحبت می کرد، در پاسخ به سوال خبرنگار رویترز گفت: از اینکه تهران به مذاکراتی که اجازه می دهد آمریکا به برنامه جامع اقدام مشترک بازگردد ادامه می دهد، خرسند هستیم .

بایدن با اشاره به این موضوع که غنی سازی اورانیوم 60 درصد توسط ایران، به مذاکرات وین کمک نمی کند گفت که هنوز زود است درباره ای این مذاکرات نتیجه گیری کرد.

  جن ساکی سخنگوی کاخ سفید نیز جمعه گفت که واشنگتن گام تحریک برانگیز ایران در غنی سازی اورانیوم تا خلوص 60 درصد را جدی می گیرد.

وی که در کنفرانس خبری کاخ سفید صحبت می کرد، افزود: گام اخیر ایران در جدیت این کشور در مذاکرات تردید ایجاد می کند و طرف های توافق هسته ای باید آن را رد کنند .

صبح یکشنبه 22 فروردین ماه  بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت وگو با فارس از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز خبر داد و گفت که این حادثه تلفات انسانی و آلودگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بایدن به آغاز غنی سازی 60 درصد توسط ایران

واکنش بایدن به آغاز غنی سازی 60 درصد توسط ایران