مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 20:402021-04-16اقتصادي

تکلیف سرمایه غیرمستقیم های سهام عدالت چه می شود؟


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد با اشاره به برگزاری مجامع الکترونیک شرکت های استانی سهام عدالت در بازه زمانی نیمه اردیبهشت تا نیمه خرداد ماه سال 1400 توضیحاتی را در مورد نحوه انتخاب اعضای هیات مدیره این شرکت ها و نحوه مشارکت مردم ارائه کرد.

- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد با اشاره به برگزاری مجامع الکترونیک شرکت های استانی سهام عدالت در بازه زمانی نیمه اردیبهشت تا نیمه خرداد ماه سال 1400 توضیحاتی را در مورد نحوه انتخاب اعضای هیات مدیره این شرکت ها و نحوه مشارکت مردم ارائه کرد.

علی عسکری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شکل گیری شرکت های سهامی عدالت گفت: بیش از 10 سال قبل اعضایی برای شرکت های استانی و شهرستانی سهام عدالت تایید شد و سرمایه این شرکت ها در اختیار این اعضاء قرار گرفت تا شرکت ها را مدیریت کنند.

در این راستا انتظار می رفت افرادی که به عنوان عضو هیات مدیره تعیین شدند مدیریت لازم را برای به کارگیری سرمایه شرکت ها ایفا کنند.

وی ادامه داد: اما این اتفاق نیفتاد و نه تنها این شرکت ها هم افزایی نداشتند بلکه اعضای هیات مدیره بدیهی ترین و ابتدایی ترین روش ها و اصول شرکت داری را رعایت نکردند.

برای نمونه در بیش از 10 سال گذشته نه مجمعی برگزار شد و نه صورت مالی شرکت ها توسط حسابررسی بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف سرمایه غیرمستقیم های سهام عدالت چه می شود؟

تکلیف سرمایه غیرمستقیم های سهام عدالت چه می شود؟