مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 18:452021-04-16سياسي

پرونده انحراف و منحرفین بسته نشده!


یکی از دلایل و ریشه های اصلی انحراف از مسیر اسلام و انقلاب سرکشی و قدرت طلبی، فساد و آراسته شدن دنیا و زینت های آن در چشم مبارزین سابق است.

- حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، یادداشت- مهدی فضائلی: مطالعه تاریخ صدر اسلام و همینطور مرور وقایع انقلاب، پدیده ای شگفت انگیز و عبرت آموز را در برابر ما به نمایش می گذارد و آن عبارتست از چرخش افراد انقلابی و پا به رکاب به سمت غیرانقلابی و گاهی ضد انقلاب شدن! نمونه های شاخص صدر اسلامش که نام آنها را زیاد شنیده ایم _البته محدود  به این دو نفر نبوده_ طلحه و زبیر هستند و در انقلاب خودمان هم که فراوان! این را هم یادآوری کنم که این پدیده به اسلام و انقلاب اسلامی اختصاص ندارد و نمونه های آن در انقلاب های دیگر هم وجود داشته و نظریه پردازی هایی هم برای آن شده است.

  علت و ریشه این پدیده چیست؟ ایام ماه مبارک رمضان است؛ ماهی که نام و مرام امیرالمؤمنین بیش از ایام دیگر مورد توجه قرار دارد لذا هم از این جهت و هم از این نظر که این پدیده در دوران خلافت امام علی(ع) بسیار پر رنگ بود و حضرت هم در باره آن سخنان زیادی فرموده اند،پای فرمایشات ایشان می نشینیم و ریشه این معضل را به اختصار از زبان امیر کلام دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده انحراف و منحرفین بسته نشده!

پرونده انحراف و منحرفین بسته نشده!