مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 18:102021-04-16بين الملل

اشکنازی: هر کاری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای انجام می دهیم


وزیر خارجه رژیم صهیبونیستی در سخنانی گفت که این رژیم هر آنچه لازم باشد برای جلوگیری از تلاش های تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای انجام خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی به اقدام اخیر ایران در آغاز غنی سازی 60 درصد اورانیوم واکنش نشان داد.

وی که برای گفت وگوهایی به قبرس رفته بود، در جمع روزنامه نگاران گفت: اسراییل آماده است تا هر آنچه لازم باشد برای جلوگیری از تلاش های تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای انجام دهد .

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که برنامه هسته ای ایران صرفا با اهداف صلح آمیز پیگیری می شود و بر اساس فتوای رهبر جمهوری اسلامی ایران، ساخت سلاح هسته ای حرام است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز بارها در بازدید از سایت های هسته ای ایران، هیچگونه انحرافی در برنامه هسته ای ایران را گزارش نکرده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح هسته ای در منطقه غرب آسیا به شمار می آید و این رژیم تا کنون اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای خود را به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی نداده است.

بر اساس برخی گزارش ها، رژیم صهیونیستی ده ها کلاهک هسته ای در زرادخانه خود نگهداری می کند و این رژیم از پیوستن به پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکنازی: هر کاری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای انجام می دهیم

اشکنازی: هر کاری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای انجام می دهیم