مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-16اقتصادي

لزوم بازنگری در قیمت خرید تضمینی گندم


نماینده مردم علی آباد کتلو در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت اعلام شده برای خرید تضمینی گندم بسیار پایین است و دولت باید در این تعرفه اعلام شده تجدید نظر کند.

- رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر اینکه باید در مورد خرید تضمینی گندم از کشاورزان توسط دولت بازنگری شود، گفت: به نظر می رسد قیمت هشت هزار تومان برای خرید گندم مناسب است و می تواند برای کشاورز صرفه اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: قبل از عید با رییس مجلس و وزیر جهاد کشاورزی صحبت هایی در این زمینه داشته ایم و همچنین این موضوع را در کمیسیون نیز مطرح کرده و یک شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک طراحی کردیم.

نوروزی اضافه کرد: تصمیم بر این شد که قیمت گندم در دست دولت نباشد و با تشکیل شورایی که متشکل از دو نفر از کشاورزان، دو نفر از نظام مهندسی و همچنین نماینده هایی از کمیسیون کشاورزی و نماینده ملی حضور داشته باشند تا بتوانند قیمت مناسبی برای خرید گندم را انتخاب کنند.

وی گفت: تا به الان دو جلسه در خصوص قیمت گذاری گندم برگزار شده است و امیدواریم در جلسه هفته آینده بتوانیم با بررسی قیمت خرید گندم در کشورهای همسایه به قیمت مناسبی در خصوص گندم برسیم.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر در کشورهای همسایه از جمله عراق، گندم از کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری در قیمت خرید تضمینی گندم

لزوم بازنگری در قیمت خرید تضمینی گندم