مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 16:552021-04-16سياسي

تاکید عضو مجلس خبرگان رهبری برای استفاده از ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات


دولت اسلامی باید با تکیه بر مردم و با فراهم کردن مشارکت مردم اعتماد آن ها را جلب کرده واز ظرفیت بزرگ مردمی برای رفع مشکلات جامعه بهره بگیرد.

- ایسنا/قم عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت اسلامی باید با تکیه بر مردم و با فراهم کردن مشارکت مردم اعتماد آن ها را جلب کرده واز ظرفیت بزرگ مردمی برای رفع مشکلات جامعه بهره بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی امروز در ابتدای آیین ترتیل خوانی قرآن کریم که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به آیه 264 سوره بقره بیان کرد: خداوند جامعه ای که اهل انفاق باشد را به باغ سرسبز و خرم تشبیه می کند که باران خوبی به آن رسیده و میوه های فراوان و فضای مفرحی دارد.

عدم وابستگی به دنیا و نجات از طمع از مهم ترین ثمرات انفاق است وی افزود: جامعه ای که از ایثار برخوردار باشد همانند چنین باغی فرح بخش خواهد بود، انفاق ثمرات متعددی دارد که ازجمله آن عدم وابستگی به دنیا و نجات از حرص و طمع و از بین رفتن اختلافات طبقاتی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دولت اسلامی باید با تکیه بر مردم و با فراهم کردن مشارکت مردم اعتماد آن ها را جلب کرده واز ظرفیت بزرگ مردمی برای رفع مشکلات جامعه بهره بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عضو مجلس خبرگان رهبری برای استفاده از ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات

تاکید عضو مجلس خبرگان رهبری برای استفاده از ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات